---------------------- ---------------------

خوراک رژیمی هویج و قارچ

رژیم غذایی همیشه سخت است، بخصوص وقتی قرار باشد از غذاهای بیمزه و ساده برای رژیم استفاده شود.
اما شما میتوانید این غذای رژیمی را بصورت حرفه ای و خوشمزه تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

مواد مورد نیاز برای شش نفر:

هویج : ۴ عدد بزرگ
قارچ: ۸۰۰ گرم
فلفل دلمه ای : دو عدد کوچک
پیاز : یک عدد بزرگ
روغن زیتون: ۲ قاشق غذاخوری
نمک ، فلفل و زردچوبه: به مقدار لازم
شوید خشک:کمی

غذای رژیمی خوشمزه

طرز تهیه:

کف ماهیتابه را با روغن چرب کنید. بهتر است از ماهیتابه رژیمی استفاده کنید. در صورت در دسترس نبود از ماهیتابه نچسب استفاده شود تا مواد بدون سوختن بخارپز شوند.
قارچ، پیاز ، هویج و فلفل دلمه را در ماهیتابه ریخته و نمک و فلفل و زردچوبه را هم اضافه کنید . زیر حرارت را کم کرده و در ماهیتابه را بگذارید و اجازه دهید بخارپز شوند.
چون قارچ به اندازه کافی آب می اندازد نیازی به اضافه کردن آب نمی باشد و تا آب قارچ کشیده شود خوراک شما نیز آماده است.
در آخر کمی شوید خشک روی مواد ریخته و ۱ دقیقه تفت دهید و غذا را داخل ظرف کشیده و سرو نمایید.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خوراک رژیمی هویج و قارچ”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ صحیح را وارد نمایید(از اعداد انگلیسی استفاده کنید) *

----------------------------------------------------------------------