راه حل برای تهوع صبحگاهی در دوران بارداری

حالت تهوع در دوران بارداری شایع است.معمولا غذاخوردن آخرین چیزی است که مادرانی که دچار تهوع صبحگاهی میشوند به آن فکر میکنند.اما باید بدانید غذا خوردن برای شما و جنینتان امری مهم است.به طور کلی غذاهای گرم و طعم دار میتوانند حالت تهوع صبحگاهی را تشتید کنند.انجمن بارداری آمریکا غذاهایی را معرفی کرده است که مصرف آنها میتواند باعث کاهش حالت تهوع صبحگاهی مادران باردار گردد:

+ مواد غذایی که میتوان آنها را به صورت سرد مصرف نمود مانند:انواع ساندویچ های سرد،میوه ها و سبزی های خام مثل لیمو و زنجبیل تازه که میتوانید به صورت سالاد سرد نیز استفاده کنید.
+ چوب شور یا بیسکویت شور
+ چای نعناع
+ ژله و بستنی یخی
+غذاهایی که در تهیه ی آنها از ادویه ی زیاد استفاده نشده مانند:سوپ یا آبگوشت ساده یا سیب زمینی پخته شده.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “راه حل برای تهوع صبحگاهی در دوران بارداری”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ صحیح را وارد نمایید(از اعداد انگلیسی استفاده کنید) *