---------------------- ---------------------- ---------------------

سی گرم پروتئین در روز با مواد طبیعی

جذب ۳۰ گرم پروتئین در روز برای ورزشکاران و به خصوص ورزشکارانی که پرورش اندام کار میکنند بسیار مهم است.پروتئین در عضله سازی نقش اصلی را ایفا میکند. پروتئین را میتوان به صورت مکملهای موجود در بازار مصرف کرد اما بهترین روش جذب ۳۰ گرم پروتئین در روز با مواد طبیعی است.در این مقاله قصد معرف مواد طبیعی را داریم که با مصرف آنها میتوانید ۳۰ گرم پروتئین مورد نیاز بدن را در روز تامین کنید.
۱۲۰ گرم سینه ی مرغ دارای ۱۶۴ کالری، ۵٫۲ گرم چربی و ۳۰ گرم پروتئین است که بهترین طریقه ی مصرف آن به صورت گریل شده میباشد.
۱۲۰ گرم گوشت گاو با حداکثر ۵ درصد چربی دارای ۳۰۰ کالری، ۹٫۵ گرم چربی است و ۳۰ گرم پروتئین است که بهترین طریقه ی مصرف آن به صورت کباب میباشد.
۱۲۰ گرم ماهی سالمون دارای ۲۵۵ کالری، ۱۵ گرم چربی و ۳۰ گرم پروتئین است که بهترین طریقه ی مصرف آن به صورت بخار پز میباشد.
نصف کاسه عدس دارای ۳۴۵ کالری ، ۱٫۲ گرم چربی و ۳۰ گرم پروتئین میباشد.
۵ عدد تخم مرغ آبپز دارای ۳۸۰ کالری، ۲۶٫۵ گرم چربی و ۳۰ گرم پروتئین میباشد.
۱۰۰ گرم بادام زمینی دارای ۶۴۵ کالری، ۵۴ گرم چربی و ۳۰ گرم پروتئین است.
یک لیتر یا ۴ لیوان شیر دو درصد چربی دارای ۵۲۰ کالری ، ۱۲٫۹ گرم چربی و ۳۰ گرم پروتئین است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سی گرم پروتئین در روز با مواد طبیعی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ صحیح را وارد نمایید(از اعداد انگلیسی استفاده کنید) *