شکل صحیح قرار گیری دست ها در شنای الماسی

شنای الماسی یک تمرین سنگین ورزشی است برای تقویت عضلات سینه و همچنین عضلات پشت بازو و سرشانه.
برای اجرای صحیح حرکت شنای الماسی
دستها را به هم نزدیک کنید(به طوری که انگشتان شصت به هم بچسبند) و دستها را در امتداد قفسه ی سینه قرار دهید.دستها باید دقیقا مانند تصویر زیر قسمت پایین سینه ی شما قرار بگیرند.همچنین باید همیشه در ذهن داشته باشید که برای اجرای صحیح شنای روی زمین بدن خود را صاف و در یک خط مستقم قرار دهید.(لگن در حالت خنثی باشد)

حرکت شنای الماسی به شکل صحیح

آرنجها را نباید به سمت داخل بدن بچرخانید..سعی کنید آرنجها را کمی باز نگاه دارید تا فشار بر قفسه ی سینه متمرکز شود.

توجه داشته باشید که قرار دادن دستها جلوتر از قفسه ی سینه میتواند باعث آسیب به آرنج ها شود.

منبع:

اینستاگرام:jackmonx

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شکل صحیح قرار گیری دست ها در شنای الماسی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ صحیح را وارد نمایید(از اعداد انگلیسی استفاده کنید) *

----------------------------------------------------------------------