---------------------- ---------------------

طرز تهیه حلیم رژیمی با جوانه گندم

یکی از خوراک های مغذی پرکاربرد برای وعده های مختلف غذایی “حلیم” می باشد. در این مطلب روش تهیه حلیم کم کالری و خوشمزه جوانه گندم را آموزش میدهیم که امیدواریم این غذا را تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

مواد مورد نیاز

ارده چهار قاشق غذاخوری
جوانه گندم ۴۰۰ گرم
مغز گردو ۱۰۰ گرم
عسل دو قاشق غذاخوری
دارچین یک قاشق غذاخوری
زعفران آب کرده دو قاشق غذاخوری

روش تهیه حلیم رژیمی با جوانه گندم

آموزش تهیه:
اول جوانه گندم و مغز گردو را چرخ کرده یا داخل غذاساز بریزید و بعد از آن، با دو قاشق ارده مخلوط کنید و در یک بشقاب پهن با قاشق مواد را حالت بدهید.سپس با قاشق عسل را به نحوی روی سطح مواد پخش کنید که همه جای آن را بپوشاند. بعد باقی مانده ارده را روی عسل بریزید و در آخر دارچین و زعفران اضافه کنید.

به این شیوه حلیمی به مراتب کم کالری تر و بدون شکر وقند و آرد تهیه می شود.
به علت خام بودن تمام مواد، این غذا برای سلامتی نیز بسیار مفید میباشد.

منبع :کتاب پانزده روز تا سلامتی نوشته جمشید خدادادی

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “طرز تهیه حلیم رژیمی با جوانه گندم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ صحیح را وارد نمایید(از اعداد انگلیسی استفاده کنید) *