طرز تهیه ماکارونی رژیمی

مواد مورد نیاز برای تهیه ی ماکارونی رژیمی

ماکارونی:۳۵۰ گرم(نصف بسته)
سویا: ۱۰۰ گرم
سیب زمینی درشت: ۱ عدد
فلفل دلمه ای سبز: ۱ عدد
پیاز: ۱ عدد
سیر: ۳ حبه
رب گوجه فرنگی: ۳ قاشق غذا خوری
روغن و نمک و زردچوبه:به مقدار لازم

طرز تهیه ماکارونی رژیمی
ابتدا پیاز ، سیب زمینی و فلفل دلمه ای را به صورت نگینی خورد میکنیم.

در ظرفی آب را میگذاریم تا جوش بیاید و وقتی جوش آمد سیب زمینی های نگینی و ماکارونی ها را داخل ظرف آب جوش میریزیم و کمی نمک به آن اضافه میکنیم.پس از ۱۰ دقیقه با آب سرد آبکش میکنیم.

در مرحله ی بعد برای تهیه ی سس پیازهای نگینی را سرخ میکنیم و فلفل دلمه ای، سویا و سیر را نیز تفت میدهیم.در آخر رب ، زردچوبه و مقداری نمک به مواد اضافه میکنیم.

بیشتر بخوانید:طرز تهیه غذای رژیمی با اسفناج

برای سرو ماکارونی میتوانیم آن را داخل بشقاب بریزیم و سس را روی ماکارونی بریزیم یا اینکه میتوانیم قبل از زمانی که میخواهیم ماکارونی را بگذاریم دم بکشد سس را با ماکارونی مخلوط کنیم.

نکته:زمان پخت این غذا ۳۰ دقیقه بوده و مواد ذکر شده برای تهیه ی غذای ۳ نفر مناسب است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “طرز تهیه ماکارونی رژیمی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ صحیح را وارد نمایید(از اعداد انگلیسی استفاده کنید) *