---------------------- ---------------------- ---------------------

طرز تهیه نخود پلو رژیمی

در این غذا مقدار روغن کمی مصرف میکنیم و به همین علت برای افرادی که رژیم دارند مناسب است.
مقدار مواد را میتوانید کم و زیاد کنید که بستگی به این دارد که چند پیمانه برنج مصرف میکنید.
اول پیاز را به صورت کاراملی سرخ کرده بعد فیله های مرغ را به صورت مکعبی خرد میکنیم و با پیاز تفت داده،زردچوبه وفلفل پاپریکا ونمک را اضافه کرده وخوب با مواد مخلوط میکنیم و سپس قارچ ها را خرد کرده و اضافه میکنیم.
سیب زمینی هم نگینی خرد کرده واضافه مینماییم وقتی خوب تفت خورد نخود فرنگی پخته شده را اضافه میکنیم.
سپس زعفران آب شده وکمی آبلیموی تازه میرزیم ودر قابلمه را میگذاریم تا مواد با شعله کم کاملا بپزد ومزه دار شود.
بعداز اینکه مواد پخت، برنج راکه از قبل خیس کرده بودیم آبکش کرده و از مواد آماده لابه لای برنج ریخته و دم میکنیم.وقتی برنج دم کشید کاملا هم میزنیم و در ظرف مورد نظر سرو میکنیم.
منبع: هوس فود

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “طرز تهیه نخود پلو رژیمی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ صحیح را وارد نمایید(از اعداد انگلیسی استفاده کنید) *