----------------------

طرز تهیه ی ساندویچ سالم بلاتس(BLATS)

در این دستور غذای سالم ما از یک آواکادو پخته شده ی کرمی با طعم سیر و ریحان استفاده میکنیم.همچنین از جوانه های پرخاصیت یونجه

مواد لازم برای تهیه ی ساندویچ بلاتس

۸ ورقه بیکن گوسفند یا گوساله
یک چهارم قاشق چای خوری فلفل سیاه
۱ عدد آواکادو متوسط رسیده
۸ برش نان تست سبوس دار
۲ قاشق غذاخوری ریحان خرد شده
۸ ورقه گوجه فرنگی(۱ عدد)
۱ قاشق غذاخوری سس مایونز
۴ برگ کاهو
نصف قاشق چایخوری سیر خرد شده
۱ پیمانه جوانه ی یونجه
نمک و روغن به مقدار لازم

طرز تهیه ی ساندویچ بلاتس برای ۴ نفر
بیکن ها را در یک ماهی تابه ی بزرگ بر روی حرارت متوسط به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه قرار دهید تا پخته و ترد شود.سپس در یک حوله کاغذی قرار دهید تا روغن آن گرفته شود.آواکادو را در یک کاسه ی متوسط له کنید.سپس ریحان، سس مایونز ، سیر ، نمک و فلفل را با آن مخلوط نمایید.

دستور تهیه ی ساندویچ سالم

حالا وقت درست کردن ساندویچ هاست
یک نان تست بردارید روی آن را مقداری از مایه ای که با آواکادو درست کرده اید بمالید.سپس دو ورقه بیکن، ۲ برش گوجه فرنگی ، ۱ برگ کاهو و مقداری جوانه ی یونجه روی مایه ی آواکادو قرار دهید و در آخر یک نان تست روی مواد بگذارید.ساندویچهای بعدی را نیز به همین شکل پر کنید.با این مقدار مواد شما میتوانید ۴ سانویچ تهیه نمایید.

کالری هر عدد ساندویچ: ۳۴۲ کیلوکالری

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “طرز تهیه ی ساندویچ سالم بلاتس(BLATS)”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ صحیح را وارد نمایید(از اعداد انگلیسی استفاده کنید) *