---------------------- ---------------------

طرز تهیه ی میگو مزه دار رژیمی

مواد لازم برای تهیه ی میگو رژیمی
میگو:۵۰۰ گرم
سیب زمینی ۲ عدد
آبغوره، نمک، فلفل، زعفران، روغن، جعفری خرد شده و دارچین به مقدار لازم
طرز تهیه ی میگو رژیمی
میگوها را در مخلوط آبغوره، نمک، فلفل و دارچین بریزید و هم بزنید تا تمام میگوها آغشته به مواد شود سپس به مدت یک شب در یخچال بگذارید تا میگوها طعم دار شود.روز بعد میگوها را از یخچال بیرون بیاورید و در آرد سوخاری بغلتانید و به مدت ۱۵ دقیقه در آب جوش بپزید.
حال میگوها را آبکش کنید.در یک تابه یک لیوان آب زعفران و کمی روغن بریزید و میگوها و سیب زمینی ها را داخل تابه بچینید و روی آنها جعفری تازه خرد شده بریزید.درب ظرف را بسته و اجازه دهید با حرارت بسیار کم مغزپخت و درنهایت برشته شوند. میتوانید در مرحله آخر پس از پخت سیب زمینی ها کمی رب گوجه بیفزایید.
این خوراک بسیار ترد، خوشمزه و رژیمی است. با سس قرمز تند و کاهو میل کنید.

نکته: برای افرادی که رژیم لاغری ندارند میتوان این مخلوط را روی برنج سرو کرد.
+ میتوانید از دو حبه سیر نیز در هنگام پخت استفاده کنید.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “طرز تهیه ی میگو مزه دار رژیمی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ صحیح را وارد نمایید(از اعداد انگلیسی استفاده کنید) *

----------------------------------------------------------------------