---------------------- ---------------------

ورزش برای کشش عضلات سینه

این ورزش میتواند علاوه بر کشش عضلات سینه باعث سفت شدن این عضلات شود و همچنین حالت بد ایستادن را اصلاح کند.برای افرادی که شانه های آنها خم شده(جلوآمدگی شانه) یا سر آنها جلو آمده (معمولا افرادی که نشسته و با کامپیوتر کار میکنند) انجام این ورزش تا رسیدن به حالت عادی توصیه میشود.

۱_ روبروی یک چارچوب در زانو بزنید

روش صحیح اجرای این حرکت ورزشی از بغل

۲_ آرنج خود را در عرض شانه یا کمی بالاتر خم کرده و قسمت ساعد دست را روی چارچوب قرار دهید.

۳_ یک دست خود را از آرنج به صورت ۹۰ درجه ) مانند زمانی که به نشانه ی سلام برای کسی دست تکان میدهید)

۴_ پای مخالف یا بیرونی را روبروی خود قرار دهید و زانوی پای موافق یا داخلی را روی زمین قرار دهید.

روش صحیح اجرای این حرکت ورزشی از روبرو

۵_ آرام به جلو حرکت کنید تا عضله ی قفسه سینه کشیده شود و مجدد به عقب بازگردید.

۶_این حرکت را تکرار کنید.(حداقل ۱۲ مرتبه)

مطلب اختصاصی سایت قو

کپی با لینک و نام منبع مجاز است

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ورزش برای کشش عضلات سینه”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ صحیح را وارد نمایید(از اعداد انگلیسی استفاده کنید) *

----------------------------------------------------------------------