5 ورزش هنگام نشستن در محل کار

اکثر ما ۸ ساعت کاری که انجام می دهیم را روی صندلی می نشینیم و وقتی برای ورزش کردن در روز پیدا نمی کنیم.دیگر نگران این مسئله نباشید چون در این مقاله از مجله قو به شما ۵ ورزش را یاد می دهیم تا در هنگام نشستن روی صندلی در سرکار انجام دهید.

۱- پاهای خود را در حالی که انگشت پای خود را می کشید به مدت ده ثانیه بالا نگه دارید تا عضلات پشت پای شما قوی شود.

۲- قسمت پشت خود را به مدت ۱۰ ثانیه منقبظ کنید و سپس رها نمایید.این حرکت با فاصله زمانی یک دقیقه به صورت ۸ دفعه انجام دهید.

۳- مچ پا خود را پنج بار بچرخانید و این حرکت را برای هر پا به صورت هشت مرتبه تکرار کنید.این حرکت انعطاف پذیری را افزایش داده و از رگ به رگ شدن پاها جلوگیری می کند.

۴- دست و بازوهای خود را به مدت ۵ ثانیه بکشید، با این کار بدون انجام کارهای سنگین ، بازوهای خود را قوی می کنید.برای هر دست هشت بار تکرار کنید.

۵- به پشت بچرخید و پشتی صندلی خود را بهمدت پنج ثانیه نگه دارید و سمت در خلاف جهت بچرخید و این کار را هشت بار تکرار کنید تا کمر شما از حالت خشکی در بیاید.

منبع: زیباکده

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۵ ورزش هنگام نشستن در محل کار”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ صحیح را وارد نمایید(از اعداد انگلیسی استفاده کنید) *